יתרונות האמבולנסים הפרטיים: אפשרות מהירה ויעילה יותר להסעת חולים

(0)
לדרג
תוכן מקודם

אמבולנסים פרטיים מציעים יתרון מובהק מבחינת מהירות ויעילות. עם זמני המתנה קצרים יותר וציוד מיוחד, שירותי אמבולנס פרטיים, כמו "האמבולנס של יוני", מספקים חלופה חשובה לשירותי אמבולנס ציבוריים מסורתיים

שירותי אמבולנס פרטיים
077-7296459 (מספר מקשר)

אחד ההבדלים העיקריים בין אמבולנסים פרטיים לציבוריים טמון בעלות. יוני פאילייב, הבעלים של "אמבולנס יוני", מסביר: "ההבדלים משמעותיים. באזור גוש דן למשל, התעריפים שלנו תחרותיים יותר בהשוואה לאמבולנסים ציבוריים. השירות שלנו לא רק חסכוני אלא גם מהיר יותר, מה שמבטיח סיוע רפואי יעיל".

אמבולנסים פרטיים מציעים גם ציוד מיוחד המשפר את הטיפול בחולים. לדברי פאילייב, "יש לנו כלים שאמבולנסים ציבוריים לא משתמשים בהם, כמו כסאות חשמליים שיכולים להרים מטופלים בקלות ללא הגבלות משקל. חידושים אלה משפרים את נוחות ובטיחות המטופל במהלך ההובלה".

מעבר להעברות לבתי חולים, אמבולנסים פרטיים מספקים מגוון שירותים נוספים. "אנחנו גם מסייעים בפינוי מטופלים מבתי אבות, בהסעות לנמל תעופה, ואף מגיבים לתאונות דרכים. בעיקרון, כל דבר שארגונים כמו מד"א עושים, אנחנו יכולים לטפל בו. כישות פרטית, יש לנו את המשאבים ויכולת להתמודד עם צורכי תחבורה רפואית מגוונים", אומר פאילייב.

אמבולנסים פרטיים ממלאים פער מכריע במערכת הבריאות על ידי מתן זמני תגובה מהירים יותר, ציוד מיוחד ומגוון רחב יותר של שירותים. כפי שפאילייב מסכם: "אנו נותנים עדיפות להסעת חולים יעילה ומותאמת אישית. צוותי הנהגים המסורים שלנו ואנשי המקצועות הרפואיים מבטיחים שהמטופלים יקבלו טיפול ושירות איכותי בזמן לאורך כל הדרך".

במצבים שבהם כל דקה היא חיונית וקריטית ונדרשים שירותים מיוחדים, בחירה באמבולנס פרטי יכולה לעשות הבדל משמעותי בהבטחת הסעה מהירה ובטוחה של המטופלים.

(צילום: שאטרסטוק)

  • צור קשר
יוני שירותי אמבולנס פרטי בע"מ
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום