שיחה עם אורולוג ילדים מומחה, ד"ר סטניסלב קוצ'רוב

(0)
לדרג
תוכן מקודם

מנהל היחידה לאורולוגיית ילדים במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) מסביר באילו מקרים חשוב שהתינוק או הילד שלכם יגיעו להיבדק אצלו

רופא מנתח אורולוג
050-8685732

אורולוג ילדים מתמחה בכל מה שקשור למחלות במערכת השתן בקרב ילדים, כך שאם אתם מחפשים מומחה בתחום, שיבדוק את ילדכם ויטפל בו, חשוב שתכירו את ד"ר סטניסלב קוצ'רוב. ד"ר קוצ'רוב הוא מנהל היחידה לאורלוגיית ילדים במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ובשורות הבאות הוא מסביר באילו מקרים חשוב שהתינוק או הילד שלכם יגיע להיבדק אצלו.

באילו נושאים אתה מתמחה?

"אני נותן ייעוץ טרום לידתי של מומים במערכת השתן, כליות וגניטליה ועוקב ומטפל בתינוקות עם הרחבת אגן הכליה והיפוספדיאס.

"נושא נוסף שאני מתעסק בו רבות וחשוב לי להרחיב עליו הוא אשך טמיר אשר לא ירד לשק לפני הלידה. מדובר בבעיה שכיחה יותר בפגים ובילדים עם משקל לידה נמוך. במקרים מהסוג הזה, כדאי לבצע בגיל שישה חודשים בדיקה אצל אורולוג ילדים כיוון שלאחר גיל חצי שנה כבר לא קיים סיכוי לירידה עצמאית של האשך לשק, ודרוש טיפול ניתוחי בהתאם למיקום האשך בבדיקה הגופנית. אין צורך לבצע בדיקות הדמיה לרבות אולטרסאונד אשכים, לפני הבדיקה.

"נושא נוסף וחשוב שאני מתמחה בו הוא הרחבת אגן הכליה מולדת בילדים, הנחשב לממצא שכיח מאוד באולטרסאונד טרום לידתי. רוב ההרחבות הן קלות וחולפות בשנים הראשונות לאחר הלידה. לעומת זאת, בהרחבות הקשות נדרש מעקב משולב של אורולוג ילדים ונפרולוג ילדים. חלק גדול מהמטופלים נזקקים לטיפול ניתוחי של תיקון היצרות במוצא אגן הכליה. אני מבצע את הניתוחים האלה בגישה לפרוסקופית כמעט בכל הגילים.

"בנוסף, אני מטפל גם בבעיות של הרטבות ביום ובלילה. בתפקידי הקודם בבית החולים שערי צדק בירושלים, ניהלתי במשך שנים רבות מרפאה להפרעות השתנה בילדים ויש לי ניסיון רב בטיפול בבעיה זו".

היכן אתה מקבל מטופלים?

"יש אפשרות להגיע אלי לטיפול ניתוחי בבתי חולים פרטיים, כגון: רפאל, מדיקה ואסותא ראשון לציון. אני מזמין אתכם לבקר במרפאות שלי במידת הצורך ומאחל לכולם רק בריאות!".

(צילום: שאטרסטוק)

  • צור קשר
ד"ר סטניסלב קוצ'רוב-אורולוג ילדים
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום